ponedeljek, 14. julij 2014

Zidna obloga ali ladijski pod malo drugače


Ker moja hči zelo rada maže zid, sem iskala rešitev, kako se izogniti neprestanemu beljenju.
Tako mi je na misel prišla ideja o ladijskem podu. Ker pa so mi le-ti ne samo dolgočasni, ampak prav grdi, sem si tega zamislila malo drugače. Seveda iz vsega tega ne bi bilo nič, če ne bi imela tako pridnega moža. 



2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Hi there! I could have sworn I've visited your blog
before but after looking at a few of the articles I realized it's new to me.
Anyways, I'm definitely pleased I came across it and I'll be book-marking it and checking
back regularly!

Also visit my blog cheap web hosting 2014

Anonimni pravi ...

Thanks for ones marvelous posting! I genuinely enjoyed
reading it, you will be a great author. I will ensure that
I bookmark your blog and may come back very soon. I want to
encourage you to ultimately continue your great posts, have a nice weekend!


Review my homepage go right here